utmaning av mig själv

Jag fann en utmaning på min väns blogg så jag tänkte kopiera den och utmana mig själv :D


* Gå in i mappen Mina bilder
* Gå till den sjätte mappen och välj den sjätte bilden i den aktuella mappen
* Släng upp bilden på bloggen och berätta något om den
* Utmana sex andra personer och länka till dem och berätta för dem att de är utmanade



Ja, det blev då en bild på min kära vän Linda från Söderhamn som jag studerade Resesäljarutbildningen tillsammans med. Hon, tillsammans med hennes dåvarande flickvän, blev mina bästa vänner under utbildningens gång. Vi hängde mer än möjligt och varje helg hade vi något skoj för oss. Jag och Linda shoppade jämt, vi hade samma stil och Gina Tricot var vårt stammishak. Vi påbörjade vår extentions-karriär tillsammans och här ovan har hon en omgång av den. Just denna kvällen besökte jag och Tina hon och Kattis för en mysfest. Myskläder+vin+Sing Star. Den slutade tidigt för vissa på toaletten så hemgång blev ett faktum. Här kör hon sin refräng! Go Linda!



Jag utmanad de som känner sig manade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback