wake up!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja god morgon kära folket. Själv har man varit på benen i två timmar och hunnit med både det ena och det tredje. Natten har i vanlig ordning varit lugn. Nu hade jag ingen att trycka in mot väggen eller sno kudden av annat än mig själv. Men drömmarna har varit i full rulle som vanligt. Började med att jag precis blivit färdig frisör, men jag hade inte fått någon utbildning så jag kunde absolut nada. Sedan fick jag låna min mosters bil men dom hade en husvagn bak i den som Inte gick att ta bort. Det slutade med att jag körde så krokigt att hela ekipaget tippade. Och mot morgonkvisten drömde jag att Lilla Marie hade börjat ha kvällsöppet till 03.00 på måndagar och hade flyttats till PUB-huset i Stockholm. Helt plötsligt var vi på Releasfest i PUB-huset och precis när jag berättade för mina vänner att Fredrik jobbar där så ringer han och väcker mig. Lika bra iof.

Ikväll blir det jobb i 5 timmar. Fanimig om inte bilen startar nu. Då blir det äppelmos av hela skiten.

Laters!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback