melodifestivalen 2009, deltävling 2

I kväll blev det en otroligt spontan Melodifestivalen-kväll. Helt på egen begäran. Min andra hälft stånkade och suckade åtaliga gånger och påpekade tydligt för mig att det var för min skull han följde och att jag, på inga som helst villkor, fick gå ut officiellt med att han faktiskt var på Melodifestivalen live, därför passar jag på Nu och berätta, det är verkligheten och jag hoppas att någon av hans väktarkollegor på något vänster läser detta för han lär väl aldrig erkänna det själv.

Kändiskåt som man är känns det som att livets kvot av kändisars närvaro vid det här laget borde vara fyllt. En kyss av Brolle på Etage, en kram av Doggelito på festivalen, mingel i bar med Linda Bengtzing, telefonsamtal och sms av Jens Byggmark ect. En vacker dag kanske jag delar smink med Jennifer Lopez. Det vore Inte fyskam. Jag känner mig som ett barn på julafton !

Tillbaka till ikväll. Vi hamnade mitt i mediaplaceringen, så vi hade turen att sitta precis bakom Annika Jankell och Henrik Olsson. Inte superstjärnog men igenkända från TV, och det är väl det som spelar roll ;)

Petra Mede var en stjärna, och jag röstar starkt på Lilli & Sussi & H.E.A.T i morgondagens deltävling. Heja Heja!

 

  
  

Intressant iaktagelse: Varför handlade Henrik Olsson på Ica Supermarket idag? Är han laktosintolerant, var han less på hotellmaten eller ville han helt enkelt känna på det norrländska vardagslivet ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Carkan, du glömde den pinsamma konverationen med Nanne på Balzac! :)

Postat av: Anonym

sv: Hahaha! Jamenjustja. Toalettkonversationen ? =)

2009-02-14 @ 11:08:19
URL: http://carkan.blogg.se/
Postat av: Johanna

För hundra år sen hade jag en fling med Jens Byggmark. Vi har åkt slalom ihop :) Ha en bra all hjärtans dag puss

2009-02-14 @ 14:53:18
URL: http://liqu.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Han kör laget runt ;) Jaaa men detsamma. Såg dig på stan igår btw ;)

2009-02-14 @ 15:55:58
URL: http://carkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback