tips tips tips tips!

Jag har en parfym som Ingen annan parfym kan mäta sig med. Och det är Anna Sui Secret Wish. Det luktar så ofantligt gott och jag vet inte huur många som har berömt den när jag använt den. Har inte sett den på någon affär och jag fick den i julklapp för flera år sedan, men så finns den billigt på nätet. Så om ni ska köpa en ny parfym, KÖÖP denna, det är mitt hetaste tips ! Den finns att beställa här för endast 199:-. Jag ska nog beställa en till!





Anna Sui Secret Wish EdT

Secret Wish är en parfym med magiska krafter. Stäng dina ögon och önska. Allt är möjligt när du släpper lös kraften hos Anna Sui Secret Wish - essensen hos förtrollande sagor. Sprudlande citron, melon och aprikos smälter samman med mystiska svarta vinbär, cederträ och sensuell ambra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback