soolen lyser och det är torsdag

Medan jag slavar på jobbet är det någon lycklig jävel som är på lägenhetsvisning i MIN lägenhet. MIN MIN MIN! Någon som ska ta över MIN söta underbara fantastiskt fina etagelägga. Det suger lite. Men heey girl heeey !

Sååå nu ska jag hitta mig en andrahandslägenhet alt. möblerad alt. inneboende, alt. soprum, alt. tunnel, alt. lada att befinna mig i april-maj månad. Det blir kallekalasers!

Så, idag suger alltså....

.......vädret !
..........Mormor är sämre igen!
..............Jag får aldrig något superjobb i Stockholm
.................Fredrik är inte här (än)
....................Jag har ännu inte uppfunnit en pengamaskin med oändligt mycke pengar !
............................Jag har inte råd att göra extentions!


KUL! Det här blir nog en LYSANDE Torsdag, fuck yeah!

Och egeentligen borde jag vara brunett igen. Egentligen !


 

 

Kommentarer
Postat av: Bettan

Du är sjukt snygg som brunett. Bli brunett så provar jag superblond när jag kommer hem. Är det en deal? ;D

Postat av: Anonym

sv: Om det är en deal? Det är a hell of a deal! DEAL!! :D

2009-02-05 @ 14:45:59
URL: http://carkan.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jag håller med Bettan, du är sjukt fin som brunett!!!!!!:)

2009-02-05 @ 19:38:04
Postat av: Anonym

sv: tack tack tack :D

2009-02-06 @ 15:17:01
URL: http://ca
Postat av: Anonym

sv: tack tack tack :D

2009-02-06 @ 15:17:16
URL: http://carkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback