slå klackarna i taket, nu ska statistiken få sig en omgång.


Ganska imponerande jämn statistik. Dvs att ni läsare har ganska regelbundna rutiner vid datorn, att Aldrig missa att kika förbi här;) Bra skit, bra skit !

Jag har små idéer för min bloggs framtid. Med lite med fundering och med lite mer klirr i kassan så ska jag se till att denna statistik börja hamna någonstans mellan Kenzas och Linda Rosings.. ( Okej, went crazy, jag ska inte överdriva..). Nä men, vi får helt enkelt se vad framtiden utvisar! ;) Idéer tas gladerligen emot. Nu i dagarna blir det min egna `Carkera` (Tradera). Soffa, hyllor ect. ect., ska bort. För på Torsdag är det visning på min Älskade lägenhet, buuhu!



God Natt läsare! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback