semeldagen

Okej nu var jag klantig igen. Jag fick iaf en kommentar av min syster.

Erica om IQ vs blondin:
"om du ringer mej så kommer jag inte att svara" (det va ju verkligen IQ-befriat!!)

Det var så att jag var på stan idag. Hade glömt min telefon i min bil. Lånade mammas mobil för att ringa Fredde och säga att jag hade glömt den ifall han försökte ringa. Men jag formulerade mig lite klantigt och sa kort och gott att jag Inte skulle svara om han skulle ringa mig! Punkt! Det hade mor lilla mor ganska roligt åt.

Idag var det doktor-dag för lillen. Han fick en spruta som han inte alls brydde sig om. Sen bad jag den snälla veterinären klippa hans klor. Då kom en assistent in med tång och munkavel (heter det så?). Stackars lillen som blev nedtryckt och fasthållen, han var livrädd, tokandades genom näsan så snoret sprutade, ögonen var rödsprängda och han såg hur livrädd han var. Lille grisen. Då började moderskänslorna i en att blomma ännu mera. Sen fick han en semla som tröst.

Efter Kevins doktor-besök så hamnade vi som sagt en sväng på stan. Som socialt stöd till mor min. Men med mig hem hade jag ett par svarta chinos, ett par jeans-liknande tajts och ett par läs-glasögon. Jojo. Livsfarligt att "Inte" shoppa!

Nåja, det blev två semlor idag. En som man fick gratis på Coop (som smakade bajs) och en lyxchokladsemla som smakade himmel. Så nu har jag helt klart fyllt min semelkvot för år 2009, tack för besöket och välkommen åter.

Imorgon åker jag till Norsjö och blir där över helgen. Känns väldigt skönt!

Nu börjar Linda Rosingt dejtingprogram. Intelligens-tv på hög nivå. Nu blir grabben min stolt. Illustrerad vetenskap vs Linda Rosing goes dejting= En härlig mix av två personer.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback