satan så kung

Efter många om och men, funderingar hit och beslutsångest dit så har jag bokat flygresan till Stockholm. 13-23 Mars. Dock är den 13e en Fredag, även denna månad. Hoppas vi inte krashlandar för den 21 har jag MASSIVA planer med min gamle fru ELLE. Yes yes yes. Hon kommer hem från Lanzarote då, it´s about time. Så denna lördagen kommer att bli KHUNG, det blir vi+bag in boxen och huvudstadens mäktiga dansgolv all night long. Can´t wait honey!

Fast då kanske vi slipper Kicki´s denna gång ;)

Kommentarer
Postat av: Bettan

Hahaha! Snyggt kollage! Kan du hitta fulare bilder på mig? ;)



Det kommer bli GRYMT! Fast vi kanske ska inta Garbos istället denna gång. ;) PUSS

Postat av: Jenny

Antar att du flyger från Skeå? Vi flyger också den dagen, men från Lycksele. Det borde väl minska risken för oss båda? ;P

2009-02-21 @ 17:31:04
Postat av: Anonym

sv: jenny, ha ha ja det var ett udda val av er :) Med Skyways ?:)

2009-02-21 @ 21:37:40
URL: http://carkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback