Lördag, söndag, måndag....

Aaa hej. Igår blev det ingen uppdatering. Är i Norsjö och jag orkar inte bråka med internet.

Överraskningsfesten blev kalaslyckad. Brudarna kom kring fyra och vi började blåsa ballonger och pyssla för ett Riktigt kalas. Sedan åkte jag och Emma till Sandra med serpentiner, tutor och drink. Vi band för ögonen på henne och virrade runt. När hon tog av sig ögonbindeln hos mig möttes hon av de gamla Norsjögänget. Hon blev så glad att ögonen blev alldeles tårfyllda. Sedan blev det tårta, fest, alkohol och dans på Station 8 hela natten lång.

Igår morse fann vi en påse i köket. I denna påse låg en flaska flädersaft, två tutor och en limpa. Ingen visste vem denna påse tillhörde men det bör ha varit någon av killarna som anlände under kvällens gång. Undra Varför man tar med en limpa på en förfest? Ha ha.

Sedan skulle vi åka via Sandra innan vi åkte till Norsjö och med sig hade Anna presenten som Sandra hade fått, ett glasfat med ljusdekoration, som hon ställde på biltaket medan hon packade in i bilen, och utbrast " Det skulle va komiskt om jag skulle glömma denna på taket, haha!".
Vi åkte iväg och i en sväng hörde vi en kraftig krash. Vad var det där??? Jo, det var fatet, haha!

Nåja, bilderna lägger jag upp när kameran är laddad på batterier. Typ imorgon. Håll till godo! :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback