lördag den 7e Februari

Nu är jag singel i stan fram till onsdag, då nästa hyresgäst intar min bonad. Denna gången av det manliga könet ! Man kan nästan kalla mig lösaktig ! :)

Ja, så blev det helg, igen! Veckan har gått sjukt fort och i själva verket så är det Tisdag i min hjärna. De senaste veckorna har verkligen inte bestått av arbete. Bara några dagar. Pga min långa Stockholmsvistelse och mormors kritiska tillstånd. Då prioriterar jag bort arbetet när jag inte vet hur länge till jag får ha kvar mommis. Försöker ta vara på vår tid så mkt som möjligt,därav den glesa uppdateringen, Igen! Förlåt.

När vi satt hos mormor på förmiddagen tittade kusin ut genom fönstret. Mot BB. Och konstaderade att hela livets cirkel finns på ett sjukhus. Där sitter man i en sjukhussal där livet håller på att ta slut. Och så tittar man ut genom fönstret och tittar in i en sjukhussal där livet precis har börjat. Ganska fint !


 ♥Mormor och jag, föralltid!♥



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback