kevin vs salami

I morse när jag kom till jobbet kände jag att det skulle bli en helvettes dag. Hade ett riktigt sunkigt morgonhumör. Men efter två koppar kaffe var jag fit for fight och jag skulle lika gärna kunna jobba resten av denna Torsdag med ett brett leende på läpparna. Jag firade detta strålande humör med att åka via Ica Hallen påväg hem efter jobbet och handla, med tanke på att jag har börjat äta saltiner med vitlökssmör och vatten eftersom det är det enda som finns i mitt hus. Så nu har jag både god mat, lite snask, frukt och glass till förfogan. I LIKE. Ikväll ska det firas med jordgubbsglass:)

Igår, precis innan jag skulle fara iväg och jobba så lämnade jag dörren öppen medan jag skulle hämta något i köket. Jag bad Kevin gå upp och lägga sig och dum som jag är, men smart som han är, passade han på ett smitningsförsök. Lyckat som det blev sprang han allt vad han orkade, ner mot storvägen (skelleftehamnsleden) och fortsatte längs med den. Jag skrek allt vad jag var värd, " KEEEEVIN.........KEVIN KOM HIT, NUUUUU!!" och såg famför mig hur han blev salami. Men jag vill inte ha en salamihund :( Tur var så var det en snäll man som började prata med honom och tog fast han. Tur det. Jävligt tur det. Min lurrvtuss.


Så, nu ska jag njuta av resten av min lediga eftermiddag. Japp. Tack, heej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback