Johan, who?

Igår kväll fick jag ett samtal.

Personen som ringde hette Johan och han började prata på som om det vore världens självklaraste grej att ringa mig. Jag försökte fråga honom gång på gång vem han var men han svarade bara " Det är väl kul om jag inte avslöjar allt för mycket. Jag vet vem du är, du vet vem jag är" men rösten var för mig helt obekant. Längre in på samtalet berättade han att han fått mitt nummer av någon tjej som skulle vara min vän. Att hon hade berättat hur underbar jag var och han tyckte att det lät som en bra idé att sno ihop det med mig. När jag berättade att jag inte ville fortsätta samtalet med honom om han inte kunde berätta vem han var ändrades tonläget och han sa att han var mycket bättre än min pojkvän, att jag skulle göra slut alt. vara otrogen med honom och att hans vän hade berättat för honom att hennes kompis vänsterprasslar med Fredrik (Min pojkvän..). Jag blev riktigt irriterad och sa att jag visste att allt han snackade om var skitsnack och föröskte avsluta detta märkliga samtal. Efter många om och men blev han sur och sa att han slösat sin tid på mig helt i onödan.

Jag ringde upp Fredde och berättade om detta samtalet. Han blev skärrad och väldigt irriterad över denna Johan som ingen av oss vet vem det kan vara.


Det finns sjuka människor i detta land!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback