i wanna see you move your body and turn

När jag jobbade ikväll hade jag en rad som innefattade bilkörning. Fick köra den bästaste av bilarna och under min färd mellan ställerna strömmade Lugna Favoriter ut ur högtalarna ( Eftersom det var kasst på de andra kanalerna). Celine Dion höjde sin stämma med All by myself. Jag kom på mig själv att jag försökte överrösta hennes sång med egen, att jag var the superstar på scenen (i bilen) och att både tid & rum var bortom allt. Sen kom en stor fyrvägskorsning och jag insåg att jag var bara en vanlig underbetald arbetande vikarie.

För sisådär några minuter sedan ringde min mobil. Det var ett mycket trevligt samtal. För att återberätta själva samtalet väldigt kortfattat sades detta:

"Jag ville bara säga att jag älskar din blogg. Jag läser två bloggar, först din, sen Blondinbellas men när jag läser hennes blir jag så deprimerad för din är så mycke bättre. DIN BLOGG ÄR BÄST!" . Jag blev ombedd att skriva vad hon tyckte på bloggen så nu har jag gjort det :) Made my night.

Nu ska jag försöka uppfostra min hund som inte verka veta riktigt vad han har för läggning. Han är en gayhund men nu försöker han förföra mig. Det går sådär, som tur var.

Laters.♥



Kommentarer
Postat av: Maria

vad ska jag säga.. jag är helt såld på din blogg.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback