frisco for the win

Myskväll är det minsann på norra jvg. Med me myself and I.. och en hund. Vi har levande ljus. Jag sitter i min säng i pyjamas och min rosa stora stickade schjal som jag fick av Fredrik. Har precis ätit glass i varm nyponsoppa och druckit hallonteé med farinsocker. Kevin ligger under bordet och brottas med en liten leksaksnalle. Jag har varit ambitiös hela eftermiddagen. Lagat världens godaste friscoburgare med coleslaw & annanas, gjort matlåda till imorgon, gjort frukostmackor att ta med till jobbet, dammsugat, ja, jag gottar mig i min höga ambition! ;)

Nätet låg nere för ett tag. Eller ja, nätkabeln har nog gjort sitt. Tur att vi rensade varje pryl i mitt förråd i Tisdags så jag visste att jag hade en liggandes där.

Nu ska jag söka lite mer jobb och vänta på att A Shot At Love with Tila Tequila på MTV kl 22.10 sen är det dax för sömnen, för imorgon väntas jobb igen. Hoppas mitt humör håller i sig :)

God Natt ! ♥♣♥

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback