det blir inte alltid som man tänkt sig.

Det senaste året har jag haft många planer. Dessävrre har de flesta av dem Inte blivit av.





Hösten 2008 skulle jag och Caroline flytta till Madrid tillsammans och jobba. Mycke var fixat, men hennes kontakter där nere rann ut i sanden, och därmed våran plan. Nu prövar hon sina vingar i Norge ist.



Mars 2009 hade jag, Kicki, Amanda och Martina planerat in en månad i Kanarieöarna.
Båtluffa och njuta av värmen. Vi var väldigt entusiastiska över denna idé.
Hade börjat kolla på datum, priser ect. Jag börja sakta inse att jag aldrig skulle ha råd att leva när jag kom hem. Jag vet inte vad de andra insåg, men något var det som resulterade i att även denna idé rann ut i sanden. Kicki och Amanda åker till Paris om ca en månad ist.



Maj 2009 skulle jag och Fredrik åka till Sardinien. Närmare bestämt 27 Maj.
När det var 100% bestämt att jag skulle flytta ner till honom så valde vi att satsa
pengarna på vår gemensamma bostad ist för resan. Trodde vi att vi hade alla pengar i världen?
Men resan är inte inställd, bara framskjuten.


Det blir visst inte alltid som man tänkt det !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback