...aaahhhh.....

Stod i duschen en lång stund. Började fantisera mig bort på en riktigt lyckad utekväll med lyckad make-up, en bra hårdag, nyinköpta kläder, de bästaste brudarna, lagom karatefylla och ett toppenhumör. Gärna överflöde med pengar så fina drinkar kunde flöda. Plötsligt insåg jag att jag sakta men säkert börja tillhöra druvsläktet och avslutade min sköna dusch-fantasi. Jag kör på en lyxvariant från Ica.Jordgubbsglass och ett glas (vinglas) hallon/apelsinjuice. Det är väl så nära fina drinkar jag kommer ikväll. Som grädde på moset lyxar jag till det i Fredriks kvarlämnade jacka. Bara för att få känna lukten av honom iaf. Mmmh... Man..... aah.. kärlek..... Nu försvinner jag ....in i .......fantasierna en stund .......till. På återkommande!


Kommentarer
Postat av: Fredde

Hihi älskling. Och tänk att jackan luktar av den parfym som du tappade i toaletten;). Innebär det att jag luktar WC?

2009-02-20 @ 20:44:50
Postat av: Anonym

sv: Precis exakt vad du gör;) Nää.. Dessutom var det Den som tappade sig själv i toan. Inte jag. DEN! Remember that! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback