Vi gick vilse.........

Haha vilken lustig promenad det blev.

Vi gick i skogen på Erikslid.. Eftersom jag bara gått där en gång tidigare med Kicki så är jag inte så orienterad där.
När vi skulle gå tillbaka och ut ur skogen så hamnade vi på något sidospår och vägen slutade vid ett jordigt och stenigt stup. Så alternativen var att offra sina vita skor och eventuellt halka nerför stupet eller vända om och gå någon annan väg. Det blev atl. 1, och gissa om jag har hängt som en apa i trädgrenarna för att jag inte skulle trilla rakt ner.

Iaf, Tessan började och efter kom jag. Men hon trodde jag skulle ta en annan väg så hon väntade inte där nere.
När jag kom ner är hon spårlöst försvunnen men jag följer en liten jordad väg ut mot bostadsområdet igen, men ingen Tessan där inte. Efter ett tag, efter sms och telefonsamtal så kommer hon ut ur skogen. Hon hade stått och ropat på mig men utan resultat, ha ha! Kaos.

Sen skulle jag gå in och handla på Konsum. Med tanke på månadens sista dagar så är kontot helt blankt, men innan jag gick ut förde jag över några hundringar från mitt sparkonto så jag trodde det skulle vara grönt.
Raffade åt mig de varor jag skulle ha, gick mot kassan, men eftersom det bara var unga killar som satt i kassan vågade jag inte chansa så jag ringde till banken och frågade hur lång tid de tar för pengarna att hamna på mitt konto och det var inte för ens imorgon. Suck, då fick jag återställa varorna och gå ut.. När jag skulle starta bilfan så startade den inte heller. Fram med båtbatteriet och startkablar. Ja, ungefär såhär känns det som att min vardag oftast artar! Kul. KUL!!

Så småningom ska vi ha en stor Burträskbingo med flera lag och svåra uppgifter. Någon/några som vill bilda ett lag och vara med? :)

(Burträskbingo= Man får en lapp med ca 30 saker man ska hitta. Kan vara allt ifrån ett possitivt grav.test, en rysk medborgare, en grå råtta, en fattig lapp, en husvagn utan däck m.m, och inom en viss tid ska laget ha hittat alla dessa saker och återvända till utgånspunkten)

Kommentarer
Postat av: Erica

Jo, klubbkvällar brukar vara för klubbm-e-d-l-e-m-m-a-r ;-P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback