thanx you all!! :D


Vilken helg.
I fredags jobbade jag sedan blev jag bjuden på middag hos Sandy och Roger. Där var en hel drös med gamla underbara vänner och kvällen var väldigt mysig.
Lördag jobbade jag sedan åkte jag hem direkt för att göra mig klar för den galna kvällen.

För att sammanfatta gårkvällen och dagen med några ord..
Mjölkdrinkar
Vin
Skålar
Skratt
Kräkes x 2
Kräkes i soffan
Station 8
Dans
Drinkar
Efterfest
Sovandes folk överallt
Bakis
Pizza
Sova


Förfesten hos mig

   

Station 8

    Emma, vem var killen? Haha

Efterfest hos mig

   

Bakisdagen

 



ps, jag anar fortfarande en lätt doft av spya här inne. Missades någon fläck ?


Tack för en grym helg, alla inblandade! :)


Kommentarer
Postat av: Erica

and who the fuck pjukt in your sofa? Jag ska aldrig mer sitta i den..usch usch usch!!!!!!!! Och mycke blää :-) Nästa gång ni går på KåffeIn beställ då en P2, det är en ny drink dom börjat göra som Wike kokat ihop. Skitgod!!

2008-09-29 @ 16:26:32
Postat av: Anonym

Sv: Haha men sys, P2 är inte en ny drink;) De va typ den första drinken man beställde ute på krogen ;)

Postat av: Christina

Va söta ni är! Och tack själv för i helgen. He va int ja som spydde i soffan!

2008-09-29 @ 17:17:16
URL: http://blogg.lainen.com
Postat av: Anonym

sv: Ä he säkert ?;D

2008-09-29 @ 22:21:56
Postat av: Erica

Sv: jaha, den fanns inte där (miss "know it all") och jag har inte tillbringat lika många år på krogen av mitt liv som du (inte lika mycke pengar heller..) Så du behöver inte make me a fool..

2008-09-30 @ 09:27:32
Postat av: Anonym

sv: okey ms Svengelska, fine with me! :)

2008-09-30 @ 11:41:20
URL: http://carkan.blogg.se/
Postat av: Marre

Haha, ja hur som haver håller jag med erica, p2an är INTE dålig!! Tack för en superkväll!

2008-09-30 @ 13:52:00
Postat av: Emelie

Tack för kvällen och he va ja som pjuka i din soffa. Haha. Förlåt. Men det var absolut inte rakt i din soffa, det for bara lite på kanten för jag missade hinken. Okej, en hel utläggning om mina/våra kräkningar fick ni här. Förlåt och kram.

2008-10-02 @ 19:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback