Sexytime. Great success!

Här om dan fick jag en kommentar av en kille med blogg. Besökte den och finner han minst sagt väldigt orginell. Det blev inte bättre av att jag kikade i den bloggen på jobbet. Om ni skrollar ner i hans blogg är det en opassande bild som jag gärna inte vill att mina arbetskamrater (!) ska se (att jag såg..)

Gårkvällen var väldans mysigt.
En flåsandes Martina knackade på dörren och plockade upp mig. Hon var hurtig och var på joggingtur.Vi följdes till Kicki. Vi käkade hamburgare, gjorde väldigt roligt hyss på en affär, färgade håret, såg på Idol, kollade på Borat, skrattade åt Borat, fnissade åt Borat, åt choklad, snackade skit och sov. Kring 10 snåret vaknade jag och smög sakta ut för att gå hem ( i min superduperblåa mysdress) för att tvätta.

Idag har jag sååååå stort sug av att shoppa. Köpa en stor härlig kofta och ett par stickade strumpor. Kanske ett par cremevita vantar, en söt stickad mössa och en enorm halsduk. Vilken tur att kontot är fullproppat med cash då! (?)


Ikväll ska jag umgås med Sandra och Johanna. Idol-time maybe ?



 
Kolla dessa söta skor. Min granne Emma har de bruna och dom var verkligen vrålsöta!
Kanske ett par rosa på mina fötter ?




♥puss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhåå. vilka fina pjuckor!! vart finns dem?? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback