Ge mig vingaar

Åhåjaja. Monsterdag.
I morse tänkte jag ta mina fordonsfingrar och försöka få igång min halvdräpta bil som gav upp precis utanför dörren i fredagskväll. Med lite startkablar, verktyg och ironi över att min kunskap om bilar är på absoluta lägsta nivån så startade den. Men sinnet av arghet satt fortf kvar i mig så jag körde till Volvo i ren frustration och utbrast "VAAD(!!) fan ska jag göra åt detta kräket. HJÄLP mig innan jag skrotar fanskapet"
Han verkade lättad över förslaget att göra sig av med bilen så de blev inge större förändringar dära.

Efter de körde jag till jobbet samtiigt som jag ringde till pappa och gräät av ilska. 
Sedan gjorde jag ett besök hos mina kusiners kära fader som fixade till kräket.
Resten av kvällen spenderade jag på Waynes med två babes.


När jag kom hem kikade jag min mail. Hade fått ett mail av Hälsoklubben där de bifogade en
länk.
Komiskt nog. Kanske ska känna lugnet och börja gilla den vita på helgerna ännu mera! ;)

Nu är stunden kommen. Nu ska jag släcka lampan och sussa.

Natten på er!!

Kommentarer
Postat av: Santa

jadu, det är inte lätt med gammbilar :(

me know.

Postat av: Anonym

sv:Haha, ja du av nån borde veta :D Men nog fan tränar man upp tålamodet med dem ;)

2008-09-30 @ 11:42:14
URL: http://carkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback