Upp med händerna, det här är ett ryggskott

Kaosartad arbetsdag som startade vid sju och slutade kring fem.
Nu har jag benvärk i sinne. Hade dessutom fel skor på mig idag!

Snart ska jag träffa upp syrran och ta en fika någonstans. Sen ska jag till Erikslid-mamman!
Hon ringde mig idag när jag var på jobbet. " Hej, jag är halvliggandes i soffan och jag har ryggskott. Jag måste få mig på akuten men ingen kan skjutsa mig.." Suck, då ville jag helst sno jobbarbilen och åka hem till stackaren, men de gick ju dessvärre inte! Martina ryckte ut som ambulansbabe. Nu är hon iaf hemma och Martina har roat sig med att samla på sig lite lasarett-presenter till oss övriga, samt ett par underbyxor till Kevin (??)

Så fort jag har fått tag på bilderna från igår kväll ska jag lägga upp dem! Så sjukt roliga dom måste vara! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback