Som om det blev lugnt, nej nej

Från att ha trott att det skulle bli en lugn kväll i städhetens tecken så blev det ganska så tvärt om.
Åkte till Lash på Klintan och kikade på Idol och proppade godis, sen körde jag vidare till Singing Valley och hejade på Sandra, Anna, Jonna och David men det blev inte långvarigt tills jag drog med mig Anna in till stan, närmare bestämt Olles. Där mötte vi upp Rogga och Johan samt Martina, Kicki, Jonatan och gänget.

När jag och martina stod utanför kom en skum till synes drogpåverkad donna fram till M och bad om att få dricka ur hennes öl, utan framgång. Då vinglade hon in på Olles men det dröjde inte länge tills hon kom ut igen.
Hon började snacka om att hon var ett ex till en mördare, att hon var från Finland och gud vet vad.... Sen kom ägaren ut och hyter åt henne att inte vistas på O´learys område, då hon hade gått fram till ett bord där inne och klunkat i sig någons öl ( Haha?).

Jaa, det var det. Imorgon är det jobb i fem timmar sen väntar Grekisk Pytt i Panna hos Sandra med ett helt gäng! :)

Trevligt värre!!


Ikväll fick jag ett samtal från ett okänt nr. Vem är detta så här dags på kvällen var min tanke..

"Carolina"
"Tjoooo biatccch"
"Hej...!?!? AA HEJ!:)"
"Tjaaa gumman, hör du vem det är?"
"Ja, Salou, de finns väl bara en som säger Tjoo Biatch när den ringer"


Och det var inte igår hon ringde. Hon frågade om jag ville följa med på kryssnins på hennes födelsedag. Spännande, men har jag råd? No don´t think so..!






Sen så blev jag bjuden på maskerad i slutet av oktober..
Det är mycke pågång i höst märker jag!!:)



Natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback