Snart så

återställer jag bloggen. Lämnar tillbaka Barbiedockan. Returnera LEGO-satsen. Har fått vara Carkan i några dagar. Nån mongobrud beter sig knasigt och spamar folk. Ikväll har vi firat att Marty har kommit hem. Vi har tillsammans ätit kycklingburgare som jag stekte i Beda-pannan. Vi har druckit kaffe, ätit godis, brottats, kittlats, skvallrat en MASSA och bara åter njutit av varandras sällskap. Äntligen är vi alla samlade igen! På lördag blir det dildoparty här.

Har även hunnit träffa Ida en snabbis på stan, Stella oxå. Fikat med den andra Ida. Hunnit presentera mig för vår nya chef, lämnat tidrapporten samt köpt strumpisar. Sprang oxå in i Sara som jag först dissade pga av min iPod. Hon är kanske en av dem som kommer på lördag. Imorgon blir det jobb 16-21 och sen trevligt umgänge. Nu ska jag försöka sova.

Puss! /Christina



Uppdat.

Så är man tillbaka på Carkan-mark! Hoppas ni har saknat mig medans jag befunnit mig på Lainen-marker! Kändes lite som en solsemester. Borta bra men hemma bäst!;)

Nu blir det inläggs-spamning i sinne! Ska skriva ett mer seriöst inlägg så fort jag har skickat iväg denna uppdatering av Kickis sista inlägg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback