Sick woman!

HAHAHA! Kolla vad jag såg!!

"
Carolina (carcan) kalla sig för "en blandning mellan skvaller och verklighet" och tror att hon roar sig med min blogg medan jag roar mig med besökarnas inkomster. Hon borde kalla sin blogg för en blandning mellan avundsjuka och psykopati."

Detta hittade jag på denna bloggen som jag länkade till igår.
Hon anser sig vara Sveriges tredje största blogg. Konstigt. För eftersom hon har länkat till mig så borde ju min besöksstatistik ha ökat, men jag har inte haft speciellt många fler besökare än ett vanligt inlägg.

Shit, nu vet hon att jag finns. Tänk om hon gör personliga hembesök med hennes islandshästar.
Nu är jag illa ute, ajaj! Tur att psykiatrin bara ligger längs med gatan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback