Sällskapsspel for the win

Så har man släppt av mamsen och papsen på flyget, skjutsat runt min minifamilj och spelat sällskapsspel med fyra grabbar vid namn Fredde L, Jonte, Erik och Pettsson.. tror jag det var..?
Kul var det iaf. Jag och Mandi var sämst. Vi hade adrig rätt! Men skit i de, viär bäst ändå! ;)

   

Jag höll på att få spel ikväll. Jag skjutsade Martina hem till henne för att hämta något. Under tiden väntade vi andra ute i bilen och då passerade en mörk volvo sakta sakta två gånger och kollade konstigt på oss. Jag blev något panariod och trodde att de var polisen som ville döda mig eller nå. När vi körde därifrån hade vi en bil bakom oss. Jag blir alldeles skakis och Martina föreslår att jag ska stanna av för att avleda, så jag kör in på en random gård och han stannar efter kanten. Vad är då chansen att mannen i bilen bor just där vi kört in, ha ha!


Ikväll har jag världens PMS-humör. Hoppas iaf de är PMS. Annars har jag blivit störd.


O, ja, vet ni.. Kevin ska gå skola... I oktober... en helgkurs. Uuunderbart. Jag längtar!!

Godnatt, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback