Rulltårta?

Carkan hackar "min" blogg. Nu känns det som att jag inte har något blogghem i världen. Buhu. Vilsen. Bloggvilsen.
Inatt kom Martina hem. Under kvällen hade jag och Frugan varit där och pyntat lite. Hon kommer nog att hitta gömda, roliga grejer så länge hon bor där. Blir nog middag eller nåt form av umgänge i afton.
Målet för dagen är att ta mig ner på stan, ta kort till mitt tjänstgöringskort, prata lite med nya chefen, kanske möta upp med Ida & Stella. Sen lär jag nog vara trött i ryggen igen. Jag vill träna! Men hur bra skulle det gå. 192 dagar kvar och jag borde inte vara skadad utan träna för fullt...
www.7-mila.se

Ha en fin dag! /Christina

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

du får googla på mäktigaste media profil i uppsala eller leta i min blogg och följa länkarna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback