Pyjamaspartyyy:D

Nu är jag bänkad på mitt klassiska ställe, sängens övre del med datorn i knäet.
Idag har jag faktiskt hunnit med en del. Eller ja, jag förtjänar iaf den slappning jag för tillfället genomgår ! :)
Jag har jobbat till ett, käkade lunch, städade och skurade ! Och nyss ringde det på dörren, men jag våar inte öppna för jag fick ett brev förra veckan av Radiotjänst, att de har skärpta kontroller i området. Så de som känner mig bruka oftast ändå storma in när de ser att det är öppet ! ,D

Snart ska jag iväg på middag. Hamburgare. Sen ska Marty-Party färga mitt hår lite. Efter det ser jag fram emot en lång och skön kväll beståendes av ansiktsmask, Avslappningsskiva, filmen Borat och pyjamasparty, för idag går vi steget längre och trashar hos Kicki inatt!!


Ha de gött alles!



Emma, här borde vi ju stå och härja! Våran älskade Emotion ;D



.... jag får fortfarande gåshud av denna låten! Fjortistider oj oj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback