Ostädat inlägg

Onsdag. Carkan krävde ett inlägg på 6 minuter. Kan bli tufft. Börjar jag skriva så kan jag hålla på hur länge som helst. Kom till jobbet imorse och insåg att många människor stannar hemma om dom är sjuka eller har ont. Jag kämpar mig dit, och vad får jag för det? Knappt 100 spänn i timmen och inte ett skvatt mer. Har svårt för att stanna hemma från jobbet. Arbetsdagen är i alla fall över och tur är väl det. Har handlat lite mat, hunnit vila lite och pratat med Ida i telefon. Hade ju stora planer för dagen då Martys lägenhet skulle stajlas inför hemkomsten men vette tusan om jag pallar det.

Carkan har delat ut diverse förbud åt mig och frugan. Vad göra?

Tråkpuss från mig!

Kommentarer
Postat av: carro

Haha, jag menade Inom sex minuter skulle du ha skrivit iett inlgäg!! Frågan är om ni håller förbuden?=D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback