Och fort gick det......

Och fort var det arbetspasset gjort. Har varit en lugn kvällpå alla sätt och vis.
När jag var på besök hos den sista vårdtagaren så satt denne med en vän och kollade på tv. Ett program som handlade om en sjukdom. Hon gjorde en kort sumering över vad programmet handlade om och berättade hur intressant det var.
Helt plötsligt komer min farbror upp i bild. Och jag utbrister "MEN..VAAA? de där är ju.. de där är ju min faaarbror..........".
Han gjorde utlåtanden efter klippen. Ja, jag tappade iaf hakan, det hade jag inte räknat med. Ha ha ! :)


Dr. Bucht


När jag kör in på parkeringen för att parkera jobbbilen så såg jag att car Park var vid min bil. Andra gången på typ två veckor som jag dyker upp precis när de ska lappa och hinner stoppa dem. Jag har Car park-antenner på huvudet!:)
Imorgon är jag ledig, jippika-yeey!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback