Nu tar jag över...

Nu tar jag över. Carkan har precis lämnat min lägenhet och jag kastar mig givetvis över datorn för att skriva första blogginlägget. Till och med fredag ska jag härja på blogg.se, ett helt annat gränssnitt än vad jag är van vid. Undrar om samma problem förföljer en eller om man blir av med en del och får några nya på köpet?!? Menar givetvis karlproblem.

Shit, vad jag gillar mina flickor. Jobbade 13-21 idag, sen kändes det som en självklarhet att avsluta kvällen tillsammans med damerna. Leverpastejmackor och nyponsoppa hemma hos mig. Om några dagar kommer dessutom Martina hem. Hon är saknad. Vi har minsann lite överraskningar :-) nu ska jag nog se nåt Two and a half men-avsnitt innan jag somnar. Imorgon blir det naprapat (fått en akuttid, jag har sååå ont) samt drop-in-klippning och lite shopping med Mandi och Carkan. Puss å kram!



/Christina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback