Monday morniiing

Kära läsare!

Ännu en ny vecka. Dagarna bara springer förbi!
Idag har det varit fullt upp som vanligt.
Blev bjuden på lunch av Robin på Viking. Efter det kom brudarna förbi och drack kaffe. Sen åkte vi till Johan och spelade Guitarrhero. Grymt kul. Dock så var jag sämst men de må hända!! Efter ett pass Guitarrhero blev flickemagarna hungriga så nästa stopp blev Subways. Iaf för de andra. Jag är urfattig så jag fick fint nöja mig med hemmagjorda mackor.
Sen deckade jag i soffan medans de andra tjattrade på. Vaknade av ett finger i ögat som tillhörde Kicki. Fick någon slags förlamning på ögat ett tag efteråt. Men nu är de bra igen ! :)

     välkommen till Mandis crib!



Nu har jag hämtat mamma och pappa på flygplatsen. De kom från Turkan idag!!
Bruna, fina och trötta. Jag fick världens finaste klocka. En D&G. Ett stort guld herrur med massa `diamanter` runt om och vit tavla. Och en Escada `S` !!

Nu ska jag krypa till kojs. Blir en tidig arbetsmorgon imorgon!

Nattis på er.

 


Bklife )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback