Memories

Nu sitter jag i min säng och lyssnar på musik samtidigt som jag smsar med Emma.
Ingen kan peppa mig lika mkt som henne. Hela jag pirrar och kan knappt sitta still när jag lyssnar på musiken som spelas... Det är alltså inför lördagen jag pratar om nu.

Som grädde på moset så YouTube:ade jag fram vårat gängs absoluta 17-18års låt. Den som spelades Konstant i Jills Ford Kaa eller i `min` självmordbenägna Volvo 850 genom Malå, påväg till Lycksele, Skellefteå eller vart vi än befann oss. Jag kan aldrig fantisera om hur många gånger man sjungit med varje ord av denna låt samtiigt som man emellanåt tagit en kort paus för att klunka i sig cidern som var utköpt av diverse personer.

Jaa herrejissenes. Det var tider det!


Kommentarer
Postat av: Erica

Oh i totaly agree with you!! Den svänger ju ;-)

Postat av: Anonym

sv: Jaa eller hur va ! :)

2008-09-25 @ 10:27:28
URL: http://carkan.blogg.se/
Postat av: marre

Sjukt kul att höra den låten igen, blir alldeles lycklig!

2008-09-25 @ 14:51:37
Postat av: Anonym

sv: Då får de bli den på lördag med ;D

2008-09-25 @ 18:52:56
URL: http://carkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback