Man blir klok när man jobbar med mig... !.....................?

Helg igen. Hur fort går inte veckorna alltså...

Samtal vid lunchbordet på jobbet idag

Anita: Ta kaviar på...
Jag: Kaviar? Aldrig.. jag äter inte fisksperma..
Hon: Fisksperma?
Mika: Fisksperma?
Jag: Mm...?
Dom: Men då kan du ju inte äta kött heller.. de kommer ju från spermier
Jag: Ja jo, men de är inte färska spermier då...
Dom: .. ?
Jag: .......!




Senare....



Mika: Jag har så ont bakom örat. De är som små sår där bak
Jag: Är du nervös?
Hon: Nää, vadådå?
Amanda: Nervös?
Jag: Jaaa.. visst vet ni att örats fäste låssnar från huvudet när man blir nervös?
Mika & Amanda: öööh.. nu skämtar du??
Jag: Neej de är sant... Har ni inte märkt att ni har blod på tröjkragen när ni varit nervösa?
Amanda: Nää.. ja är ju nervös jämt...... Nu driver du...!?
Jag: ................... okejdå!!



Kommentarer
Postat av: Erica

hahahahahahahahahahahahahahahaha!! Im laughing my EARS off :-P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback