Jag hinner inte meed..

OJ vilken flippad dag. Hade sett fram emot veckans första lediga dag och planerat den så fint, men tju fick jag.
Kl 8 ringer vikariesamordningen och jag måste ut och jobba till 17. Jaja, pengar är ju pengar och krisar det så ställer man såklart upp. Och kris var det. Ett flertal sjuka och det var smått kaosartat. Men de löste sig såklart ändå! :)

Efter jobbet åkte jag hem, lagade pommes och sprödbakad torsk med coleslaw-sallad till, muumma!
Sen hade jag tänkt mig en lång och skön slapparkväll i mjukisklädernas tecken. Men vad trodde jag själv?
Blev intensivt msnande med Mandi och Martina på msn sen fick jag snuven om att Gurre hade fest. Så det bar av dit. Jag körde, hör och häpna. Och där var dom fulla och glada! Jag agerade chaffis in till stan sen åkte jag hem!

Så här ligger jag med min kära hund och ska strax sova!
Imorgon ska jag banne mig köpa ett par riktigt bra promenadskor. Jag behöver det. Jag har haft sådan ben och fotvärk i flera månader och jag är så stel o fötterna. Dom är alldeles sköra. Och jag tror det beror på skorna. Antar jag !?

Nåja, sen ska vi på dildoparty hos Kicki ; ) Sen jäklar ska det dansar hela natten lång.

Vi ses i dimman?;)

Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lainen

VAD?

Postat av: KAKA

VAD VAD VAD VAD? NÄR ? HUR ? MAMMAA....

2008-09-06 @ 15:34:24
URL: http://carkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback