Jag får tydligen IG i blogguppdatering!

Dagen började med en cykeltur till stan. På vägen dit såg jag en halvnaken Carkan tillsammans med bajsnödig Kevin norr om gångtunneln. Jag drog vidare till Hufvudsaken, fixade klipptid - därefter blev det moröbacke och min naprapat. "Lindrigt ryggskott" fick jag veta att det var. Det gör fortfarande ont, men det ska tydligen bli bättre... oroar mig dock för hur eller OM det ska gå att jobba imorgon. I eftermiddag har jag hunnit klippa mig... typ pottfrisyr. Eller så inte. I alla fall så är det beeetydligt kortare än förra gången. Men Frugan säger att jag duger ändå. "Vad är det här?!?! Vaad är det här?"
Vi har oxå hunnit handla lite Martinagrejer. Nu ska jag cykla iväg till Ainas och fika med Anna. Vi hörs sen! Puss

/Christina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback