Helgens planer

Fredag

- Städa, gå på kommunen, lämna tillbaka en äggmössa på H&M
- Jobba 15-20
- Hem, byta om
- Köra till Sandra och Roger där det bjuds på grekisk middag tillsammans med Anton, Emma, Anna, Sandra, Roger,  David & Jonna
 
Lördag

- Jobb 8-16
- Hem, duscha, sminka sig, fixa sig
- Käka (Take Away? Hemmalagat?)
- Invänta folket ( Stina, Tina, Martina, Emma, Sandra, Marre, Kicki, Amanda, Anton, Rogge, Macke, Denne...?!)
- STATION 8 !!
- Hem, sova ruset av sig

Söndag

LATA SIG!!!
Ev. BK:a :-D


Vad är era helgplaner ?

Kommentarer
Postat av: Tiny

Jag ska:



Fredag:

- Jobba klart

- Köra till Norsjö

- Plocka undan

- Softa i soffan

- Sova



Lördag:

- Vakna

- Käka frulle

- Ta mitt pick och pack till stan

- Middag (take away?hemlagat?)

- Partaja med ett gäng kända/okända människor

- Ifrågasätta station 8

- Bli övertalad om att det är världens ös där

- Dansa röven av mej

- Gå till en sovplats

- Somna



Söndag:

- Va pigg och fräsch och inte alls känna av gårdagen

- Åka till Norsjö efter ett tag

- Hänga med Banana



Sen vet jag faktiskt inget mer...



Synes i Brynäs!

Postat av: Anonym

Sv: haha, de lät ungefär ganska så bra !!:) När kommer du imorgon?? Åker du till Sandy först eller ? Du, S8 is the SS!!!:-D

2008-09-26 @ 12:52:55
URL: http://carkan.blogg.se/
Postat av: jill

jag kommer oxå ;)

2008-09-26 @ 13:05:10
Postat av: jenny

låter ju som en go helg=)

2008-09-26 @ 13:21:11
URL: http://caniche.blogg.se/
Postat av: Tiny

Station är the SS?! SS?Karkan!? Hitlers soldater? Nog föratt jag tycker att andra världskriget är intressant att se och läsa om men det som hände är ju knappast kul. Så att jämföra station 8 med SS känns ju som en kass idée.. ingen vill väl någonsin ha tillbaka något sånt! Klingar ju inte direkt kul en lördagkväll.. tänk över dedär igen! :P

2008-09-26 @ 16:20:30
URL: http://storgatan114.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Gör om gör rätt! Jag säger väl is the shit för att förtydliga mig på något vis. Jag hoppas du kan godta min omgörning och att du förstår att jag int epå något vis vill dra in Hitler i detta!! ;) Näääär kommer du imorgon, get?

2008-09-26 @ 17:09:14
URL: http://carkan.blogg.se/
Postat av: Tiny

Haha.. bra bra...jag blev så himla förvirrad alltså! En massa peace tecken på bloggen åsså börjar du snacka om den snubben! Kändes som bara fel! :P Jag kommer nog vid.. tre, ska bussen klockan två så om jag inte räknat helt fel borde det innebära att jag är framme tre! :D Först ska jag en sväng på berglunds, det var inte igår ska du veta!

2008-09-26 @ 22:45:05
Postat av: Anonym

sv: Oooo, nice !!=) Ska du Take Away:a med oss halv 6 då?

2008-09-27 @ 01:02:44
URL: http://carkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback