Härliga söndag

Galet skönt att vakna upp en söndag utan någon som helst tendens till bakfylla!
Däremot blev det någon slags bakslag när jag hade planerat dagen för tvätt men när jag kommer ner till tvättstugan är Min bokade maskin upptagen. Suck ! Nåja, what goes around comes around ? =)

Men inte deppade jag över det, då jag tog en lång skogspromenad med min förlamade vän. Hon har hållningen som en 80-åring. Ryggproblem av dess like. Hon kunde behöva rastas lite !

Sen dök en förvirrad Martina upp, något sliten efter en hård lördagskväll i Skellefteås uteliv !
Hon hade borta både skinjacka och mobil. Tur att det kom till rätta tillslut.
Jag bjöd henne på mat och efter en stund dök en liten Mandi upp. Tillsammans gick vi till Erikslid där Lisa och Lainen väntar tåligt med kaffe, chokladbollar och SATC-filmen.

Men nu har jag tagit mig hem ensammen genom mörkret. Men jag lever ändå! :)

Imorgonbitti ska jag för en gångs skull ta mig upp i tid och ta en skogsprommis med pingarna!


Så, god natt för mig kära vänner! Åter imorgon ! :)


Puss


Kommentarer
Postat av: 80-åringen

Ringer och väcker dig kl 09 gumman ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback