freaky freaky !

Sick sick sick!
20:54, inväntar de andra arbetande krafterna på jobbet. Så ser jag något fladdrandes utanför lokalen. Går och kikar och där är tre söta damer. Flaxandes och fotograferandes och alldeles galna!
Somehow hamnade vi i samma bil några minuter senare. Sen var allt igång. Fotografering vid diverse statyer, telefonkiosker m.m. Bröt oss in på villagatan, knackade på hos Gurra, överföll honom mot sängen, fotograferade sen löpandes därifrån. Kort därefter fick jag ett skärrat samtal. " Hej.... asså... var du hos mig nyss? och överföll mig? det var tre maskerade brudar som brottade ner mig i sängen sen kom en fjärde in, fotografera sen drog dom.. jag ha ingen aning om vilka de va ".

Jag har skrattat tills jag nästan kissade ner mig och nu är jag hemma i sängen för att sova. Make myself ready för ett långt arbetspass imorgon med start kl 07.00 !

Lägger upp bilderna imorgon när Kicki har skickat dem!

Men här är två bilder. Detta är vad jag fann utanför jobbet!

 

Onsdag 10/9 ?


God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback