Festartag!

En dag på stan...
Syrran bjöd på lunch. Blev en pizza för ovanlighetens skull.
Jag trycker kanske 2 pizzor per år så..
Sedan mötte vi upp Mandi. Vi skulle gå på Waynes för att träffa Kicki och Emma, men just innan fick jag ett varningssms om att `killen jag inte går ihop med` (eller går ihop med mig) skulle medverka. Jag blev peppad och gick med stormsteg till Waynes för att invänta detta kräket! (nää inte dåå..)  När han väl dök upp sökte jag hans blick så gott jag kunde men han vände bara ryggen till, ha ha ha ha!!

Nåja, sen gick vi runt.. Jag köpte en mössa (äggskalle), örhängen (stoora silverringar), en Fråga Olle-bok (rea!), naglar, nagellack, sminkborttagning och så...

Snart är det lördag. Såååå jag längtar! Då blir det rosé och finfolk. Ohyes!


Ps, jag ska hyra in en afrikans steppdansargrupp, allt bara för att störa mormonerna, så som de lever om 24/7.

Kommentarer
Postat av: Santa

Menduuu, äre någon som har levt loppan idag nu när löningen har kommit in ;) hehe

Kul me shopping!!!

Postat av: Anonym

sv: Mmmm, men som vanligt går man hem med de man Inte ska handla! Typiskt:P

2008-09-25 @ 23:21:57
URL: http://carkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback