En pizzeria, tack!

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Men idag när jag gick mellan vårdtagare så mötte jag en man med en liten hund.
Hunden skällde när jag gick förbi och då sa mannen " Nejmen inte ska du skälla på tanten"

TANTEN? 22 ÅR OCH TANT. Det är inte sant...

När vi skulle käka middag beställde Kikki mat från pizzerian bredvid.
När hon ringde för att göra beställningen över telefon hör jag att hon säger " Hej, jag skulle vilja beställa en pizzeria.."
Jag vred mig av skratt tills jag grät. Så numera är jag tanten och hon är bagar´n
När hon kom tillbaka till jobbet efter att hon hade hämtat sin pizza hade hon med sig två. De hade gjort fel så hon fick två.
Så hon käkade 1,5 pizza till middag och jag åt min lasagne och den andra halvan. Jag lär inte bli hungrig något mer denna hösten!




Så var det med den dagen.
Nu ska jag åka iväg till kikki och Mandi.

ha en bra kväll! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback