en dag....

Igår fick jag finbesök av Santa. Vi drack kaffe och käkade bullar i massor. Snackade skit och tog igen de månader vi inte setts på !! Hon har börjat få en liten bebismage minsann!
Hon nämde något om att hon hade problem med sin bil.. att det skakade i ratten och "gluckade" när hon körde.
Ja ringde upp min bilkunniga bror och han sa att hon skulle kolla framdäcken.
Dom satt LÖST. Med en handvridning så hade skruvarna lossnat. Ajaj!!


 


Annars då?

....Så bjöds det på skönsång under kvällskvisten på parkeringen av både Cher och Tomas Ledin. Dock blev jag liite besviken på att det fuskades med en laptop och Youtube. :-)

 

Snart kommer Tessan. Då ska vi ta en promenad i skogen innan jag åker iväg och jobbar.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback