Dildoparty, the update

Tjaa!

Hur mår allesammans? Bakisdag så de bara skrker om det?
Inte för mig. Shiit vilken rolig dag/kväll det var igår.
Först en stan-runda med Sandra och Johan, långpromenad med Kevin, besöka Sandra och Rogers nya lya, åka hem och fixa sig klar, bjuda Sandra på middag sen Dildoparty hos Kicki. Dildopartyt var faktiskt sjukt kul. Massa fnitter och skratt utbröts hela kvällen. Sedan gick vi ut på Statt. De va länge sedan jag hade en sån kul utekväll och jag ville aldrig att det skulle ta slut. Men det gjorde den dessvärre, allt för tidigt. Trots att vi var där från halv(!!!)elva till två (Ja, vi fick panikslut alkohol på förfesten). Nåja, nya tag en annan helg;)

Hur har ni haft det i helgen då? :)

Kram

  
Fler bilder här

Kommentarer
Postat av: Lainen

Haha kolla färgskillnaden på mig och UVI!

Postat av: Bettan

Men lite besviken jag är att jag inte var där eller?!?!?!

2008-09-09 @ 03:54:33
URL: http://bettank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback