Crazy girls!!

Ja oj vilken lång dag detta var!

Hade beställt väckning kl 8 så då ringde Lainen och väckte mig. Men inte hjälpte de, då jag somnade om till 11 Bokstavligen flög upp ur sängen, duschade, rastade K, svarade på en brevväxling, käkade sen gick jag til Kicki som ligger hemma med en rikigt dålig rygg. Sen plockade vi upp Mandi och Marty!

Ikväll har vi käkar Subway-mat. Sen gick vi på Vegas och tog ett glas vin med brorsan och syrran+Pat. Sen gick vi vidare till Kåffe In där det blev panacotta, chilidrink och kaffe ! Sen åkte vi till Martina och då började det spåra.
Det slutade iaf med att jag var utklädd till en after skii-smurf, Martina var någon slags flug-scarymovie-man
och Mandi var en flick korsett-pirat ! Det såg helt enkelt förjävligt ut.
De två gick ut på krogen i sin utklädnad men jag gick hem till Kev.

Så nu ska jag sova och ladda för Ännu en nykter kväll. Vit helg helt enkelt

Vi ses alla kära. Jag skickade min kamera med brudarna på krogen. Så jag lägger upp dem så fort jag får tebax den! ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback