Fredagen den... ?

Puh, så har snart denna dagen gått förbi.
Försökte sova i morse men telefonen ringde titt som tätt så tillslut gav jag upp och steg upp!
Blev utökad lunch av två grabbar, och Fredrik var ett hett samtalsämne, helt klart. Men det finns så mkt gott att säga om den grabben så jag skulle kunna prata hur länge som helst om honom.

Sedan följde Emma mig till "affären" och köpte julklappen till honom.
Nu har jag även hunnit läst Natasha Peyre och Hollywoodspionens blogg någon timme.

Kolla in Beyoncé här. BRA låt, FANTASTISK tjej och sjukt imponerande att hon dansar och sjunger så bra på samma gång! Thumbs up!



Ikväll blir det hemmakväll. Skotta bort all snön kring bilen, sopa av den, laga matlådor och mysa ner sig i soffan. I morgon blir ett långt arbetspass, 7-20 !

Och snart är det fredag igen. Då blir det flera dagars mys och promenader runt om i huvudstaden. Ska hålla kändissppanögonen uppe ! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback