Over. Helt och hållet

FINITO.
Nu har vi haft sista festen också.
Galet.

På Balzac var Linda Bengtzing.
Vi pratade och kramades och tog en del bilder Och när jag skulle gå hem fick jag en stoor hejdå kram. Ååh vilken tjej.Man blir ju nästan kär.

Hade jag inte blivit så ful på vår bild hade jag publicerat den så istället väljer jag den med Sandra `okänd` och henne.

*Kramen*
Linda " Oooo de är nån som luktar gott här minsann..."
Jag " ...ehehe..........................."
Jag " Alltså Linda...förlåt verkligen...men får jag knäppa lite kort? Vill inte verka som värsta jobbiga..."
Linda "Hehe, jaaaaaa... Men ja vill inte va själv :) *Knäppte bild på de tre* Bra, oss två med vaaaaa:)
*knäppte på oss* Få se få se få se :D:D Kanon.
Men du, kika på Sommarkrysset imorgon va!:) Blablablabla..."

10 min senare...

Jag " Ja, nuu ska ja hem och sova men ha de så bra. Jag ska hålla utkik efter dig på tv."
Linda " Godnatt *kramar* Och kika på Digilo och Sommarkrysset. Ha de så braa"
Jag " Ja, lycka till.. du kommer inte att se mig.. men ja kommer att se dig   (VAF*N SÄGER JAG)
Vi seeees!"   (inte?)



CARRO, SKÄRP DIG NU, DE ÄR BARA HON!



Sova.
Natti!

(Om det går..)

Kommentarer
Postat av: Johanna

GAAAAAAAAAHHHH! Linda är ju min idol! Fan vad avis jag blir!!!!! Lyckost!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback