WOW vilken helg !! (?)

Ja, idag började min vecka. Helskumt.

Igår var mamma och pappa på besök. Vi ick ut och åt en middag på Carl-Victors uteservering.
Mamma åt en kycklingsallad med krutonger och krispig bacon.
Jag och pappa tog en Oxfilé m. Madeirasås & kroketter och till den tillkom en efterrätt bestående av Hallonparfáit med mintchockladsås.


Sen gick vi hem och jag tog en liten runda med Tessan kring N.B och sen satt vi på gården med Lina och surrade en sväng medan mamma o pappa låg och sov inne.

Idag klev jag upp i ottan om man jämför med de senaste dagarna som jag vaknat.
Vi hade vår första utbildningsdag med resten av alla campingarbetare i SKEÅ kommun.
Vi bjöds på en trerätters lunch, fika, mackor och allt möjligt.
Direkt efter de så åkte jag och min nya arbetskompis ut till Boviken för att jobba och jag är hemkommen ganska nyligen.

Imorgon blir det uppgång i ottan igen för att åka runt och kika på alla sevärdheter i och omkring kommunen.


Och så ringer Sandra och säger att tjejgänget har en coctailfest hemma och provar massa olika fina drinkar.
UTAN MIG! Buhuuuuuuuuuuuuuuuuuu! :-(

Fast dock så tror jag att Stadsfesten är grön. Halvgrön Åtminstonde! ;-D

Nu ska jag duscha sen sova! Detta var min helg. Yeeey !! (??)

Och jag saknar min underbara Kevin så sjukt mkt. Redan.
Blev nästan lite tårögd imorse när jag kramade och pussade honom innan jag åkte.
Nu dröjer det ett ganska långt tag innan jag får träffa honom. Åååh bubben.




Adios!


PS, låt mig glääädjeligen rekomendera den nya Xider. Raspberry Blossom. OOOJ så GOOOD!


Kommentarer
Postat av: Emma

Saknade dig ihelgen...men fan vad kul att festivalen är grön jag längtar redan=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback