Sommar + Musik + Festival

Jag är sådär redlöst peppad inför nästa helg. Såsom jag alltid blir vid den här tidpunkten varje sommar.
Det är näst intill lite jobbigt. För då kommer jag att bli depp på söndagen när allting är över.

Nåja. En dag som denna då de är skitväder så har jag funderat och funderat på riktiga
sommarlåtar från förr. Låtar som jag bara måste lyssna på nästa helg.

Jag tänkte dela med mig en liten lista med er. Om ni kommer på någon kanonlåt som är såå klassisk
skriiiv. (Men inge Gyllene Tider)


Bill Lovelady- One more reggae for the road

Rayvon ft Shaggy-In the summertimes

Wyclef Jean-Electric Avenue

The Clash-Rock the Casbah

KNA connetcion-Back when I was..

Shinehead-Jamaican in New York

The Caesars-Jerk it out

Queen-Don´t stop me now

Håkan Hellström-Aldrig ramla mer

Magnus Uggla-Trubaduren


Och så lite nytt....

Alphabeat-Fascination /10.000 night of thunder

Amanda Jenssen-Amarula Tree

PCD-When I grow up

Kat De Luna ft Busta Rythm-Run the show

Kapten Röd-Stjärnorna finns här

Lady Gaga-Just dance

Mange Schmidt-Inget att förlora

Gavin DeGraw-I´m inlove with a girl


4 Dagar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback