Over ´fore it started

Den eländiga söndagen är kommen och stadsfesten 08 är över.

För att sammanfatta helgen lite snabbt, FYFAN vad kul det har varit. Bästa stadsfesten hittills.


Fredag

Pizza+ 4 brudar
Alkohol, tjejer, fest
Killar anländer
Det blir en brakfest
De kommer massa folk
VI sjunger och livet leker
VI går ut kring 10
Jag hänger med Anna hela kvällen
VIP-toa
Vi befinner oss i Wallmanstältet mesta tiden
Jag blir fullkomligt KÄR i Linus (Wallmanskillen)
Vi sjunger oss röstlösa framme vid scen
Går runt lite på området men hamnade snabbt på Walles igen.
Langos
Cider
Glädje
Skratt
Kärlek


Lördag

Sola
Amy DIamond
Glassa på stan med de andra
Hem
Power-nap
Korka upp
Varmkorv
Brudar
Kinamat
Solen
Musik
Sång
Snappsvisor
SKÅÅL
Mer folk
Mer dricka
Mer sång
Citat
Skratt
Mormoner
Kärlek
Utgång
Wallnans¨
Sång
Kärlek
Min älskling, Wallmanskillen
Thaimat
Delfiner
Använda plåster på mitt ben
Skratt
VIP-toa vs Not VIP-toa




Och citat har flödat

Emma " Jag ska förlova mig efter jag har gift mig...."
Jill " Jag ska aldrig gifta mig eller saffa barn, jag ska ha ett jävlig bra liv"
Sandra "Vad heter filmen? (Hans och Hennes) JAA, Hennes och Hannes ja..."
Jag " Jahaaa, du har lockat håret.. jag trodde bara du var risig"
Ewe " Har ni nyst och kissat samtiigt?"
Hemlig " Jag har då fisit och rapat samtiigt"
Sandra " Det som är positivt med att ha egna bröst är att man kan suga på dem"
Ewe " Jag har aldrig pratat med någon annans kön?"
Lasse efter Ewes fråga " Jaaa men herregud, sesam öppna dig"
Lasse om mormoner " Skillnaden är: om får ha stånd och dela ut biblar.
Jag får ha stånd men jag får aldrig dela ut någonting"
Tjej på området som fick låna min tändare " åå du är en ängel.. Alltså vore jag gay....... då du.."
Jag till kille som precis presenterat sig och gett mig en nalle " Ååååå I LOVE YOU JOHAN.."
Han " Johan? Jag heter ju Jooonas"



Bästa helgen på väääääldigt länge!



Jag har fått höra två rykten som går om mig.

1, Att jag har skaffat pojkvän och skulle skita i festivalen för han.
Men Big No No !

2, Jag blev gratulerad till barnet i Wallmanstältet. Att någon hade sett en fött barn-annons i tidningen om mig.
Så vitt jag vet har jag inte fått barn!

Lustigt det kan bli ;D

Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

okej :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback