Tack Tina

För att du är en sån bra vän.

Vi kan komma på så förträffligt bra lösningar tillsammans.

Jag har varit frestad av att köpa parfymen Clean Warm Cotton sedan min kusin beställde den.
Den finns knappt någonstans och kostar 800 :- men jag hittade den på en sida från USA för ca 450:- inkl. frakt.

Glad i hågen gör jag en användare och är påväg att beställa men då måste man vara bosatt i US and A.

Efter många om och men så kom vi fram till att jag tar med mig min hund och flyttar till US and A och köper den där jädra parfymen sen flyttar jag tebax hem igen. Bostad + biljett t/r ska alltså gå på under 450:- för att det ska vara värt det.





Man brukar väl säga att ingenting är omöjligt?



Kommentarer
Postat av: sys

pucko! Jag kan ju fråga patrik om han kan spana efter den på taxfree i estland? kan ju vara billigare där, kan ju vara dyrare. Annars kan du kolla in denna sida: www.strawberrynet.com

2008-06-13 @ 10:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback