Stoned

En liten hälsning till min utflugne vän Elisabeth.

Jag tänker på vår kära barndom och alla mysiga nätter i eran husvagn på gården när jag hör denna låt.
Och texten, den sitter som ett schmack i bakhuvudet än! ;D 


(Se länk, cp HTML)
Atomic Swing




Djupt religiösa (i alla dess former. Sambon `Jesus` eller grannarna mormonerna) verka ha någon slags sekt EMOT mig.
Den förstnämnde blev som en igenkott när man kom hem i vår dåvarande delade lägenhet. Han vände taggarna utåt, frös till is och gick och bad på sitt rum. Sedan stod han inte ut, skickade sin kära gudfader att skriva ett hat-brev åt mig ( som jag för övrigt hittat igen) sen tog sitt pick och pack och flyttade ( Kunde inte ha gjort ett bättre val..)

Sen har vi mina grannar. Mot alla andra är de så söta och trevliga men mig hälsar de inte ens på.

Jag tror jag utsöndrar någon slags anti-rörelse förening mot våra kära övermäktiga pojkar.

Amen.

Kommentarer
Postat av: Mannen med stort D*

haha, va?! :P Bortförklaring ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback